השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    תהליך איתור תשתיות

    תכנון עבודות תשתית דורש רגישות ותשומת לב גם לפרטים הכי קטנים. המטרה היא לוודא ככל האפשר שהעבודה תתבצע ללא תקלות, שכן כשעובדים עם תשתיות קיימות נרצה לעשות הכל כדי לא לפגוע בהן. על כן, טרם תחילת העבודה יש למפות את השטח בכדי לבצע איתור תשתיות תת קרקעיות וליידע את כל הגורמים שלוקחים חלק בעבודה, היכן הן נמצאות. בהתאם לנתונים הללו אפשר יהיה לתכנן את העבודה באופן מדויק ונכון יותר, מבלי להסתכן בפגיעה. חברת טרנסמיט עוסקת באיתור תשתיות מזה למעלה משני עשורים, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ותשומת לב מרבית. הכל כדי שהעבודה תסתיים על הצד הטוב ביותר, ללא סכנות ופגיעות מיותרות.

    איך מתבצע איתור תשתיות תת קרקעיות

    אבל איך בכלל אפשר לדעת מה נמצא מתחת לאדמה והיכן? ובכן, ישנן כמה דרכים עיקריות לתהליך איתור תשתיות תת קרקעיות – חישוף ואיתור אלקטרומגנטי. איתור אלקטרומגנטי משמעותו זיהוי שינויים באזור בכדי לעזור לאנשי המקצוע 'לראות' מה קורה מתחת לפני הקרקע. השדה המגנטי שנוצר על תשתית המתכת, מספק מידע על עומק התשתית ומיקומה. זוהי שיטה יעילה ומתקדמת, אלא שאם לא מדובר באלמנטים שניתן לזהות באמצעים אלקטרומגנטיים, היא לא תניב תוצאות. כאן נכנסת לתמונה שיטת החשוף הקלאסית, הכוללת כאמור חשיפה של הקרקע והתשתיות עצמן, בהסתמך על מפות קיימות והערכות של אנשי מקצוע. החשיפה עצמה אינה מתבצעת על ידי חפירה, אלא על ידי שאיבה בעוצמה מספקת בכדי לא לפגוע בתשתיות עצמן.

    תתייעצו עם המומחים רגע לפני שאתם חופרים

    אם החלטתם שהגיע הזמן להתחיל לעבוד ולחפור בדיוק בנקודה הספציפית שעליה תכננתם, ההמלצה היא לעצור לרגע וליצור קשר עם חברה המתמחה בביצוע איתור תשתיות תת קרקעיות – עם הידע והניסיון שנצברו לאורך שנים, חברת טרנסמיט תשמח לעמוד לשירותכם עם הציוד המתקדם ביותר, היכרות מעמיקה עם השטח וארסנל של לקוחות מרוצים, ובעיות נזילה מורכבות שנפתרו בהצלחה. כך, תוכלו להתחיל לעבוד בראש שקט, בידיעה ששום תשתית לא תיפגע ושהתוצאה הסופית תהיה לא רק מרהיבה, אלא בטוחה.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט