השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    באיזה ציוד אנחנו משתמשים?

    מתחת לבית שלכם והחצר, ישנה מערכת תשתית של צינורות מים שכמו כל מערכת אחרת, עלולה להתקלקל או להציף בעיות שונות, תרתי משמע. לא משנה מהי הסיבה לאותה נזילה, מטרתכם היא לאתר אותה כמה שיותר מהר ולטפל בה, מה שניתן לעשות באמצעות תהליך איתור נזילות תת קרקעיות המתבצע אך ורק על ידי מקצוענים שמגיעים מהתחום, כמו אלו שעובדים עם טרנסמיט ומתחייבים לעבודה נקייה ויעילה ללא הרס וחפירות מיותרות, אלא במקרה בו אין ברירה.

    ציוד משוכלל ומתקדם לתהליך איתור נזילות תת קרקעיות

    לעתים, מקור הנזילה אינו מהקירות הפנימיים של הבית אלא ממקור תת קרקעי. כיום, איתור נזילות תת קרקעיות מתאפשר בקלות בעזרת מכשור מתקדם המאפשר לאתר באופן מדויק את מקור הנזילה. כך, השלב הראשון יהיה מיפוי ואיתור הנזילה בהתאם לתוואי הצנרת במקום, באופן שאינו פוגע בסביבה או בצנרת, ובכל מערכת אחרת שנמצאת גם היא מתחת לאדמה. בנוסף, בהתאם לסוג הנזילה ושיקול דעתו המקצועי של איש המקצוע, תיבחר השיטה המדויקת ביותר לאיתור הנזילה. זהו דגש חשוב מאין כמוהו באיתור נזילות, שכן שיטה לא מתאימה עלולה לזרוע אפילו יותר הרס.

    הכל מתחיל במקצוענים

    למרבה המזל, איתור נזילות תת קרקעיות הינו נחלתם של מקצוענים כגון חברת טרנסמיט הפועלת בתחום מזה למעלה מ-20 שנה. המטרה היא לעשות הכל כדי לאתר את הנזילה מבלי להרוס דבר בדרך, אלא אם כן אין כל ברירה אחרת וזו האופציה האחרונה שנותרה. כיום למשל, נעשה שימוש בשיטות שונות המאפשרות לשלוף מהאדמה את הצינור הפגום ולהחליף אותו בצינור חדש, מבלי לגרום לנזקים מלבד מעט חפירה ואולי הזזה של כמה מרצפות ממקומן. מובן שאם יש צורך להרוס ולהזיז אפילו יותר, אנשי המקצוע יעדכנו אתכם על כך ולא ימשיכו בעבודתם כל עוד לא קיבלו מכם אישור לכך. המשמעות היא שהתהליך כולו מתבצע בידיעת הלקוח ובאישורו בלבד, תוך הצגת היתרונות והחסרונות של כל צעד. כשאתם בשליטה ולוקחים חלק פעיל בתהליך, תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים שהתוצאות תהיינה לטעמכם ויישמרו כמובן לזמן ארוך.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט