השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    דרכים לצמצום פחת המים

     

    חברת טרנסמיט – מומחים בגילוי נזילות מים ודלף מים תת קרקעי בצנרת מי שתייה, ספרינקלרים וכיבוי אש, ובמתן פתרונות לשיפור פחת המים.

    הקטנת פחת המים בכלל ואובדני מים בפרט היא משימה חשובה מאוד.

    פחת המים בישראל נע בממוצע סביב 10%.

    ישנה חשיבות רבה לכך שתאגידי מים ועיריות יאמצו פעולות יזומות של גילוי דלף מים סמוי ע"י איתור ותיקון מהיר של הנזילות, ופעולות נוספות לצמצום הדלף כגון התאמת לחצי ההספקה והתקנת מגופים להפחתת לחץ.

    כמו כן ישנה חשיבות בתכנון והקטנת אזורי המדידה וזאת באמצעות איתור ומיפוי של רשת המים והבנה היכן נמצאים כל הקווים וכיצד ניתן לבודד אזורים, ועם חלוקה לקווים ראשיים, משניים, לשכונות ועד לחלוקה לצרכנים.

    על תאגידי המים להיות ערניים לגידול בצריכות המים באזורים מסוימים, ועל פי כך לקבל החלטה על הפעלת צוותים לאיתור דלפים תת קרקעיים.

    הצוות המיומן והמכשירים המתקדמים של טרנסמיט מאתרים דלף מים תת קרקעי באמצעות אלקטרואקוסטיקה, גילוי רעשים לאורך קווי המים ובאמצעות קורלטורים המבצעים תיאום בין רעשי האיתור לבין מיקום הנזילה.

    קיימת עדיפות לבצע את הבדיקות בשעות הלילה כאשר הלחצים גבוהים יותר ורעשי הרקע קטנים יותר, כיוון שפחות צרכנים משתמשים במים וישנם פחות רעשים מהסביבה.

    עבודת הקורלטור מתבצעת ע"י הזנת משתנים ונתונים כגון קוטר הצינור, סוג הצינור, מרחק בין המשדרים – ועד לאיתור מיקומה המדויק של הנזילה ע"י עבודת הקורלציה של מחשב המערכת והצלבת המידע עם מכשיר בדיקה נוסף המאמת את אותה הנקודה באמצעות מיקרופון תת קרקעי רגיש.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט