השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    חברת טרנסמיט איתור תשתיות מספקת שירותים לחברות הנדסה, חברות בנייה וקבלני חפירות, להימנע מבזבוז זמן וכסף – אז לפני שאתה חופר, תאתר!

    השימוש בשירותי איתור תשתיות תת קרקעיות יכול למנוע נזק כלכלי, סביבתי ואישי משמעותי, כמו לדוגמא פגיעה בכבל חשמל מתח גבוה או בכבלי תקשורת – דבר היכול לגרום לנזק עצום. כך גם לגבי המשמעות של מים המחלחלים מתחת לאדמה עקב דליפות ושאינם מאותרים, דבר היכול לגרום לבזבוז עצום של משאב חיוני ויקר. חברת טרנסמיט איתור תשתיות מתמחה באיתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות וגילוי דלף מים בצנרת תת קרקעית.

    בטרנסמיט דואגים לביצוע מהיר ומקצועי של פרויקטים בכל הארץ, גם כשמדובר בצפיפות תשתיות גדולה המצריכה ניסיון רב, דיוק ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת בתחום. כך מקבלים קבלני חפירות, חברות הנדסה ותכנון, חברות בנייה, מפעלים ורשויות, תמונת מצב אמיתית של המיקום והעומק של כבלי החשמל, התקשורת, צנרת המים, הביוב, הניקוז, הגז, הרמזורים וכדומה. כל תשתית נמדדת ומצוינת בקבצים ובמפות בצבע שונה ובשכבה אחרת, לצורך תכנון נכון וקל ליצירת תשתית שתוביל לפרויקט מוצלח. לפני שמתחילים בביצוע עבודות עפר כדאי מאד לדעת למה לצפות במהלך החפירות, וזאת עוד בשלבי התכנון. בכך תורמים להפחתה משמעותית של הסיכון לפגיעה בתשתית תת קרקעית בשלב הביצוע, לצמצום עלויות הפרויקט, לבטיחות עבודה משופרת, חסכון בזמן והגברת קצב העבודה.


    כחברה מקצועית המלווה את הלקוחות לאורך שנים, חשוב להבין מה כל אחד צריך, במטרה ליצור תשתית לפרויקט מוצלח, וללא תקלות, עיכובים, נזקים ופגיעה בתשתיות במהלך החפירות. לשם כך,  עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובציוד חדיש, במכשירי איתור הבנויים ממשדר ומקלט, בהחדרת מוליכים מתכתיים בצנרת אל-מתכתית פתוחה ובצילום והקלטת קווי ביוב וניקוז- ועד לאיתור של כל התשתיות שבגבולות העבודה של הפרויקט.

    בנוסף לזאת,  חברת טרנסמיט גם מתמחה באיתור נזילות בצנרת תת קרקעית. על פי הערכות שונות, 50%-10% מהמים אובדים בגלל דליפות במערכת ההולכה ואספקת המים התת קרקעית. נתונים אלו מדגישים את חשיבות גילוי דלף מים סמוי על ידי תאגידי מים ועיריות, בכך שיבצעו בדיקות שוטפות ויאמצו פעולות יזומות שיאפשרו גילוי מהיר וחסכון בכמויות רבות של מים.

    כשמדובר באיתור תשתיות תת קרקעיות, יש חשיבות רבה לבחירת גוף מנוסה שיצליח לאתר את כל התשתיות, בצורה הטובה ביותר.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט