השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    חוזרים לשגרה במהרה

    אחת המשימות המסובכות ביותר, היא איתור נזילות בצנרת תת קרקעית – או לפחות עבור מי שלא מגיע מהתחום. מדובר באתגר שבעבר דרש שבירה של קירות והרבה תפילות, שכן במידה ולאחר שבירת הקיר התגלה שזהו לא מקור הנזילה, היה צריך להתקדם הלאה ולשבור עוד כמובן. כיום, המצב שונה לחלוטין. עם מקצוענים כמו אלו של חברת טרנסמיט ניתן לאתר נזילות בקלי קלות, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וציוד שמצליח "לראות" מבעד לקירות, ולאתר במדויק את מקור הנזילה.

    מתי עולה בכך הצורך?

    למה שבכלל תצטרכו להטריד את עצמכם בתהליך כמו איתור נזילות בצנרת תת קרקעית מלכתחילה? ובכן, יש לכך כמה סיבות. ראשית, חשוב לזכור שגם התשתיות החזקות, המתקדמות והעמידות ביותר, עוברות תהליך של בלאי עם השנים. כך, סביר להניח שכל צנרת שהיא תייצר תקלה כזו או אחרת, בשלב מסוים. הבעיה בתקלות הללו הוא שהן כמעט לא מורגשות עד לרגע שכבר מאוחר מידי. למשל, כשמדובר בנזילה הרי שייקח זמן עד שנשים לב לחשבון המים שיעלה, לכתם הקטנטן שנוצר על הקיר, ועוד. כשאלו מחמירים, הדבר עלול לפגוע גם בבני האדם השוהים באותו מבנה מבחינה בריאותית, וביננו? גם כלכלית. חשבו על כך; ככל שהמצב מחמיר, כך סביר להניח שתצטרכו לבצע יותר תיקונים בעתיד. תיקונים כאמור, עולים כסף. ככל שתקדימו את התיקון כך תחסכו לעצמכם הרבה הוצאות מיותרות בעתיד.

    אז מה עושים?

    פשוט מאוד! במידה ושמתם לב לריח מוזר בבית, לחשבון מים שתופח מידי חודשיים, לכתמים לא מוסברים שנוצרים על הקיר גם לאחר שצבעתם אותו, ייתכן שיש לכם נזילה. כעת עליכם לקרוא למומחה שיבצע איתור נזילות בצנרת תת קרקעית ויכווין אתכם לפתרון יעיל ומדויק יותר לבעיה. הפתרונות שחברת טרנסמיט מציעה ללקוחותיה מבוססים על 20 שנים של ידע והיכרות עם עולם הנזילות, כשטובת הלקוח נמצאת מעל לכל. כך, על כל צעד ושלב, יעדכנו אתכם ויבקשו את אישורכם להתקדם בתהליך. הכל כדי שתחזרו כמה שיותר מהר לשגרה ללא נזילות, תקלות ובעיות בצנרת.

     

     

     

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט