השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    מונעים עוגמת נפש

    נכנסתם לדירה חדשה? אולי אפילו קניתם בית חדש משלכם? אולי מצד שני תהיו מעוניינים אף למכור או להשכיר את הנכס שלכם? רגע לפני, מומלץ לבצע בדיקת נזילות בצנרת בכדי למנוע עוגמת נפש בעתיד בכל אחד מהמקרים. הסיבה לכך היא שנזילה עלולה לגרום למפגע תברואתי של ממש, כשעל הדרך היא גם הורסת רהיטים ואלמנטים שונים בבית. ההמלצה היא לעשות הכל בכדי להימנע מכך, ועם העזרה המקצועית של חברת טרנסמיט תשיגו את המטרה הזו בקלי קלות, במהירות וביעילות.

    למה צריך בדיקת נזילות בצנרת

    הצנרת העוברת מתחת לכל מבנה בישראל, הינה מערכת המרושתת ברצפה ובקירות במבנה. כמו כל מערכת אחרת גם הצנרת עלולה להתיישן וכתוצאה מתהליך ההתיישנות, נוצרים בה פגמים שמביאים לנזילה. בדיקת נזילות בצנרת עולה כאשר עולה חשד לקיומה של נזילה – למשל כשחשבון המים עולה, כשמורגש ריח של עובש בבית או כשנוצרים כתמים על הקירות המעידים על נזילה פנימית. העניין הוא שבמידה ומזניחים את החשדות הללו, הנזילה עלולה ממש לפגוע במבנה עצמו ובהמשך לכך, גם בבריאותם של השוהים בו. כך, החברה המקצועית תציע שירותי אבחון ואיתור של מוקדי נזילות במערכות הגג, המרפסות, קירות חיצוניים ופנימיים, מרתפים, ועוד. זאת לצד איתור ואבחון של מוקדי רטיבות בצנרות שונות, באמצעות סריקה מתקדמת המאפשרת לאתר את מוקד הנזילה מבלי לפרוץ מבעד לקיר או לאדמה.

    בטון לא יספיק כדי להגן עליכם

    זה נכון שהבתים כיום בנויים מחומר חזק ביותר, הלא הוא הבטון כמובן. מדובר בחומר עמיד וחזק אך אפילו הוא יוצר בלאי עם השנים, בעיקר כשמעורבת נזילה בעניין. על כן, ההמלצה הטובה ביותר היא לשים לב לסימנים שהדירה שמתגוררים בה מאותתת לכם בעזרתם, על כך שייתכן וישנה נזילה במקום. שימו לב לריחות, לקירות, לחשבון המים וצרו קשר עם גורם מקצועי לביצוע בדיקת נזילות בצנרת בהקדם האפשרי. אצל טרנסמיט תקבלו שירות מעל למצופה הבנוי מ-20 שנות ניסיון והיכרות עם השטח, הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ושאיפה למצוינות באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, שהופך את העבודה למהירה ויעילה אפילו יותר מבעבר.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט