השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איתור תשתיות מדויק שמבטיח עבודה בטוחה ויעילה

    כל פרויקט בנייה מוצלח מתחיל מתכנון מקדים – החל מתכנון התקציב המקיף לבחירת הצוות המתאים לביצוע כל עבודה בנפרד וכן, בדיקה והכנה של השטח לפני התחלת הליכי הבניה. ביצוע איתור תשתיות תת קרקעיות הוא חלק מאותו התכנון המקדים לפרויקט, כאשר הוא ממפה עבורנו את כל התשתיות הנמצאות מתחת לאדמה בקרקע המיועדת לעבור טרנספורמציה. איתור ומיפוי של התשתיות בצורה מקצועית, מצייר מפה מדויקת עבור כל בעלי המקצוע שזקוקים לה עבור עבודה על הפרויקט, בין אם מדובר באדריכל שצריך לשרטט תוכניות בניה, המהנדסים, מנהלי הפרויקט וגם הקבלנים.

    למה חשוב לבצע איתור תשתיות תת קרקעיות

    דמיינו לעצמכם את הפגיעה הסביבתית, הכלכלית והאישית האדירה אשר עלולה לנבוע מפיצוץ של צינור גז, מים, ביוב, או בכבלי חשמל, בעת תהליך בנייה. דליפת גז מצינור שנמצא מתחת לבניין מגורים עלולה לסכן את חייהם של הדיירים, בעוד שתשתית חשמל פתוחה היא מקור לסכנת חיים ולתביעות עבור הקבלן, כמו גם, צינור מים פתוח שמחלחל אל תוך האדמה מהווה בזבוז משאבים רציני ויכול להוביל להתפתחות של בעיות אחרות כמו רטיבות או מחלות. את כל אותן הבעיות ניתן לפתור עם איתור תשתיות תת קרקעיות, אשר אינו מצריך כלל חפירה וכניסה לעומק האדמה ויכול להיעשות בצורה מדויקת עם מינימום לכלוך והרס.

    עבדו עם חברה בעלת ניסיון של שנים

    כשמדובר בביצוע נכון של איתור תשתיות תת קרקעיות ומיפוי השטח, חשוב לעבוד עם בעל מקצוע מיומן ומוסמך בתחום. חברת טרנסמיט איתור תשתיות, בעלת ותק של כ-20 שנות פעילות, היא חברה מהמובילות בארץ בתחום מיפוי ואיתור התשתיות, אשר מלווה את לקוחותיה לכל אורך ההליכים ומבטיחה עבודה מדויקת, הנועדה להוביל ליצירת תשתית ייעודית עבור כל פרויקט. החברה משתמשת בטכנולוגיה החדשנית ביותר, על מנת לסייע לשמות גדולים בתעשייה למנוע עיכובים ותקלות בפרויקטים שלהם, כמו גם, לתכנן בצורה יעילה על מנת לצמצם פגיעות אפשריות, הן בתשתיות והן בתקציב ובתהליך הבניה. חברת טרנסמיט מתמחה גם באיתור נזילות ומציעה את שירותיה ומומחיותה, על מנת למנוע בזבוז וסכנות מיותרות.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט