השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    מוצאים את מקור הבעיה

    הבעיה הגדולה ביותר עם מבנים ודירות, היא שלא משנה כמה חדשים ומתקדמים הם, אחת לכמה שנים תתגלה נזילה טורדנית ומרגיזה שתשבש לחלוטין את כל איכות החיים של אלו שמתגוררים בנכס. לפתע חשבון המים מזנק (גם אם לעתים בהדרגתיות), האסלה מפיקה רעשים מוזרים, הברז במטבח לא מפסיק לטפטף, ועוד שלל תופעות לוואי מציקות. יש לבצע בדיקת נזילות מים בכדי למצוא את המקור לכל הבעיה, ולנטרל אותה כמה שיותר מהר. טרנסמיט שמאתרת כבר למעלה מ-20 שנה.

    מתי צריך לבצע בדיקת נזילות מים

    אנחנו מכירים את הנזילות בעיקר מתקופת החורף הרטובה או במקרים שבהם מאגרי מים בסביבה לא מתנקזים כמו שצריך. בנוסף, ישנן נזילות פנימיות במערכת המים או בביוב שנגרמות לרוב בשל תקלה. בדיקת נזילות מים על ידי חברה מקצועית יש לבצע כשמקור הנזילה הינו פנימי או חיצוני, למשל בגג. בדיקה שכזו יכולה לחסוך הרבה מאוד משאבים וכסף, שכן ברגע שמודעים למקור הבעיה אפשר לטפל בה ואף לבצע פעולות מנע כגון איטום הגג, מה שיגן עליו בפני אפשרות של נזילה עתידית. במקרה בו החשד הוא לנזילה פנימית, בדיקת נזילות תתבצע בהתאם באמצעות מכשור מתקדם, ולאחר מכן יומלץ לכם על פתרון יעיל הדורש כמה שפחות הרס קירות, מרצפות, ועוד.

    מאתרים ומתקנים במהירות

    אף אחד לא רוצה לגלות בוקר אחד שחשבון המים שלו נסק לשמיים בלי אזהרה. על כן, חשוב לעקוב ולשים לב לכך שכל מערכות המים (אלו שאתם יכולים לראות ולשמוע), עובדות כמו שצריך, ולשים לב לרמזים. במידה ועולה חשד לצורך בביצוע בדיקת נזילות מים צרו קשר עם חברת טרנסמיט – המומחים יגיעו עד אליכם, יבצעו את כל הבדיקות באמצעות שיטות מתקדמות ויגשו ישר לעניין. כמובן לא לפני שיסבירו לכם בדיוק מה הבעיה, ממה היא נובעת וכיצד יש לטפל בה. לאחר שיקבלו את אישורכם, יתחילו בעבודה ויעשו הכל כדי לסיים אותה כמה שיותר מהר, בכדי שתוכלו לחזור לשגרה.

    מאמרים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      קידום אתים באינטרנט