השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות

    איתור תשתיות תת קרקעיות

    • סקר קרקע לפני חפירה או לפני תכנון של בנייה או העתקת תשתיות, על מנת למנוע פגיעה בתשתיות תת קרקעיות מתכתיות מוליכות הקיימות מתחת לפני הקרקע – דבר הגורם לתכנון וביצוע נכון ורציף של פרויקטים, ומונע עיכובים ובזבוז כסף.
    • סריקה, זיהוי, איתור, וסימון תשתיות תת קרקעיות ללא חפירה וללא הרס, בעזרת ציוד אלקטרומגנטי המספק את מיקום ועומק התשתית.
    • איתור, סימון ומדידה של התשתיות התת קרקעיות בשטח שמוגדר מראש ע"י מזמין העבודה.
    • איתור תשתיות בעלות רכיב מתכתי/גיד מתכתי כגון: חשמל, מים, בזק, תאורה, רמזורים, גז, דלק, בקרת מצלמות, סלקום, פרטנר, הוט, פיקוד, סניקה.
    • איתור תשתיות אל-מתכתיות פתוחות אשר עוברות דרך שוחות בקרה כגון: ביוב, ניקוז (איתור בהשחלת מוליך מתכתי ומשדרים).
    • גילוי שוחות קבורות מתחת לקרקע באמצעות גלאי מתכות (מכסים של שוחות ביוב/ניקוז/מגופי מים/מכלים מתכתיים).
    • מדידת עומקי התשתיות
    • פתיחת שוחות ומדידתן (ציון עומק, קוטר, וכוון זרימה)

    שלבי העבודה בפרויקטים של איתור תשתיות תת קרקעיות:

    • סיור והכרת שטח הפרויקט שהוגדר לבדיקה.
    • איתור וסימון פרטני של כל צינור או כבל מתוך תוואי התשתית ע"י בניית שדה אלקטרומגנטי ושליחתו בתדר מסוים על גבי התשתית.
    • איתור וסימון בצבע של כל מערכת תשתית בנפרד – ועד לאיתור של כל התשתיות שבשטח.
    • סריקה יסודית של השטח לצורך ווידוא שאין תשתיות תת קרקעיות נוספות לא ידועות אשר יכולות להיפגע בשלב החפירות.
    • מדידה והכנת קבצי אוטוקאד בפורמט DWGּּ + PLT+ PDF המספקים תמונת מצב אמיתית לגבי מיקומן ועומקן של התשתיות התת-קרקעיות הקיימות, כאשר כל תשתית מסומנת בקבצים בצבע שונה ובשכבה שונה.

    שירותים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות גילוי תשתיות תת קרקעיות במקצועיות ויעילות

      גילוי תשתיות תת קרקעיות

      מחפשים חברה מקצועית שיודעת לבצע איתור תשתיות תת קרקעיות באופן מדויק ומסודר? חברת טרנסמיט הינה חברה לאיתור, מיפוי וסקירה של תשתיות תת קרקעיות אשל עלולות להיפגע כתוצאה מחפירה וקדיחה במסגרת יוזמות בניה שונות. אתם מנהלים פרויקט בניה, מתכננים ומשקיעים הון תועפות, אך לא בהכרח מודעים למה שמתחולל מתחת לפני השטח. ייתכן ואתם עומדים לבנות על תשתיות חשמל, מים וביוב אשר עלולות לפגוע ברמה עירונית ! לכן חובה עליכם כגוף אחראי לבצע איתור תשתיות בזמן בצורה מקצועית ומהימנה.

      כל פרויקט בניה מתחיל באיתור תשתיות

      אל תתחילו לבנות לפני שאתם פונים לחברה אחראית ומנוסה בתחום איתור תשתיות תת קרקעיות. רק חברה כמו טרנסמיט, אשר לה ותק וניסיון מוכח של מעל עשרים שנה, תוכל להבטיח לכם המשך עבודה בטוחה ללא כל סיכון לפגיעה בתשתיות עירוניות. התחלתם פרויקט בניה? מעוניינים לעבוד בשטח ציבורי? אל תתחילו לפני שתצרו קשר עם החברה שלנו.

      איך לעשות איתור תשתיות תת קרקעיות ברמה מקצועית?

      כל מי שמתכנן לעבוד בשטחים עירוניים או בקרבה למקומות כאלה חייב לקחת בחשבון כי יתכנו קווי מים או תשתיות חשמל תת קרקעיות שהוא עלול לפגום בהם בזמן הנחת היסודות. היום באמצעות טכנולוגיה עוצמתית ומתקדמת ניתן לסרוק את השטח ולאתר גורמי סיכון ואזורים עם סבירות להימצאות תשתיות וזאת מבלי שום צורך לחפור בקרקע.

      • ראשית כל, החברה המבצעת את הסקירה והאיתור חייבת לבצע סיור בכל האזור עליו עתידה לצאת לפועל תכנית הבניה ולהכיר מקרוב את תכנית החפירה והנחת התשתיות של הבניין. זאת על מנת לגדר את השטחים בהם עובדים ולוודא שלא קיימות שם תשתיות.
      • באמצעות משדרים אלקטרו מגנטיים רבי עוצמה, שולחים אותות בתדרים שיאתרו רכיבים מתכתיים שיכולים להצביע על צנרות חשמל או מים.
      • מאתרים ומסמנים כל אזור בו מופיעה האות המזהה של התשתית הקיימת.
      • כל תשתית שמוצאים מסווגים לפי עומק, סוג תשתית ואזור פגיע.
      • פעולת המכשיר המשדר, שמכיל רכיב משדר אותות על פני כל התשתיות המוליכות וכן בנוסף רכיב קולט שתפקידו לאתר את הגלים המגנטיים שחוזרים חזרה אל פני הקרקע.
      • החברה מבצעת סריקה יסודית ומעמיקה, והיא תיתן בסוף התהליך דוח מפורט לגבי כל התשתיות הנמצאות בשטח.

      מיפוי תשתיות

      כשרוצים לבנות בניין או לבצע פרויקט בניה כלשהו במרחב העירוני, חובה לעשות מיפוי תשתיות לפני. מדובר בתהליך בו בודקים האם קיימות תשתיות של מים, חשמל או כל מערכת אקטיבית ששלוחותיה נמצאות מתחת לפני השטח, באופן שהחפירה או פרויקט הבניה שעתיד להבנות, עלול לפגוע בתשתיות אלו. חברת טרנסמיט מספקת שירותי מיפוי ואיתור תשתיות עירוניות תת קרקעיות לפני כל ביצוע עבודות במרחב העירוני. החברה מעניקה שירות לארגונים, חברות גדולות וגופים עירוניים עם היתר לעבודה במרחב הציבורי.

      לא בונים לפני שסורקים

      חברת טרנסמיט הינה חברה המתמחה באיתור ומיפוי של התשתיות השונות בקווים עירוניים בצורה מקצועית, איכותית ומדויקת. לחברה ותק וניסיון רב של מעל לעשרים שנה בסקירה, מיפוי ואיתור תשתיות והיא מספקת שירות לחברות גדולות כמו יזמי פרויקטים הנדסיים, קבלנים, מועצות מקומיות ועוד. אין ספק שאם רוצים להתחיל בפרויקט בניה לא מתחילים לפני שקוראים לטרנסמיט לסקירה ומיפוי מקצועי ואיכותי.

      מה כלול בתהליך מיפוי תשתיות?

      תחילה יש לערוך סיור ולסמן את כל השטח בו חברת הבניה עתידה לפעול. לאחר מכן מאתרים ומסמנים כל אחד ואחד מהצינורות והכבלים של תוואי התשתיות וזאת על ידי שימוש בשדה אלקטרומגנטי עוצמתי. האיתור נעשה לכל תשתית ותשתית שמוצאים, ובסוף התהליך ממפים ומפרידים את התשתיות לפי סוג ומייצרים מפות לעבודה לשטח.

      • לפני שבונים בית או רוצים לחפור לעומק באזור עירוני, חשוב לבצע סקירה של הקרקע. עושים את זה על מנת לא להרוס תשתיות הממוקמות בעומק האדמה ועשויות להיהרס בתהליך הבניה הצפוי.
      • תשתיות יכולות להיות צינורות מוליכים מים וביוב, כבלים של חשמל, כבלים של חברות הסלולר, האינטרנט ועוד.
      • אם לא עושים סריקה בזמן הנכון או שלא עושים אותה כמו שצריך עם הכלים ומכשירים הנכונים, עלולים להגיע להפסדים גדולים של עיכוב בניה אחרי שכבר מוצאים אותם בתהליך הבניה הצפוי. לכן זו חובה לבצע את הסריקה הזו רק על ידי חברת סריקה מקצועית ואמינה.
      • באמצעות ציוד משוכלל שעושה שימוש בשליחת תדרים אלקטרומגנטיים ניתן לאתר ולסמן תשתיות מתחת לפני הקרקע וזאת ללא שום צורך לחפור או להרוס מבנים קיימים.
      • הסריקה נותנת תמונת מצב מלאה לגבי מיקומה של התשתית, אופייה והעומק שלה.

      איתור תשתיות

      ביצוע איתור תשתיות הינו חובה לפני ביצוע של כל פרויקט בניה או יזמות ברמה גדולה במרחב הציבורי ובכל מקום בו במסגרת בניה עלולים לפגוע בתשתיות רגישות שונות. התהליך כולל גילוי, איתור וסימון המקומות בהם ממוקמים צנרות וכבלים שונים של תשתיות שונות וכן עומקם וכל זאת ללא שום צורך בחפירה או הרס של מבנים או דרכים. צוות חברת טרנסמיט מספק שירות איתור ומיפוי תשתיות מעל 20 שנה והוא עושה זאת באמצעות המכשור המתקדם ביותר העושה שימוש בטכנולוגית קרינה אלקטרומגנטית של שידור וקליטה ייעודיים.

      עוצרים את הפגיעה בתשתיות לפני המשך הבניה

      אם אתם מעוניינים להתחיל בפרויקט של בניה מאסיבית בסביבה עירונית, חשוב שתזכרו לבצע איתור תשתיות בצורה מקיפה וקפדנית. זה מצער להתחיל לעבוד מבלי לבדוק בזמן ואז לגלות שפוגעים בתשתיות חיוניות ואז הנזק הוא לכולם. חברת טרנסמיט מבטיחה לכם איכות בדיקה ואיתור בצורה איכותית, מקצועית וברמה אחת מעל כולם. כי הניסיון עושה את ההבדל.

      מה חשוב לדעת על איתור תשתיות

      • צורת הפעולה של האיתור מתרחשת באופן הבא : תחילה מגדירים את כל השטח בו פרויקט הבניה אמור להתקיים ואת הצפי של הפעולות העתידיות במסגרת תכנית העבודה הרשומה.
      • באמצעות ציוד אלקטרומגנטי ייעודי, מייצרים שדה אלקטרו-מגנטי על תדר ועוצמות מכוונות, שולחים אותות על גבי תשתיות המכילות רכיבי מתכת (כמו צינורות, מוליכים וכבלים שונים)
      • שליחת התדר נעשית על ידי חיבור ישיר, וניתן לעשות זאת גם על ידי השראות.
      • קולטים את הרשמים של השדה המגנטי באמצעות מקלט מנואלי שאחד מאנשי הטכנולוגיה מפעיל, וזה בכדי לספק תמונת מצב וסטטוס ויזואלי על מיקום התשתית הספציפית והעומק שלה מתחת לפני הקרקע.
      • נהוג לסווג את כלל התשתיות לשתי קטגוריות בנפרד – תשתיות כבילה כמו קווי חשמל, קווי טלפון ואינטרנט, מערכות תאורה עירוניות, הארקה ועוד. הסוג השני הוא תשתיות המערבות צנרות – צינורות של קווי מים וביוב, צנרות מוליכות גז, תרכובות כימיות ועוד.
      • החברה מבצעת גם גילוי של שוחות הקבורות בעומק תת קרקעי בעזרת שימוש בגלאי מתכות. בתהליך זה מגלים שוחות ביוב, מכסים, מכלי מתכת, שוחות ניקוז ועוד. במסגרת הטיפול הזה מודדים את הקוטר של השוחה, כיוון זרימת התכולה שלה וכן עומקה היחסי.

      איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות בקלות ויעילות

      אם אתם צריכים חברת איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות מקצועית ומנוסה שתבטיח לכם המשך עבודה בטוחה ללא כל סיכון לפגיעה בתשתיות עירוניות כמו מים, ביוב וחשמל – חברת טרנסמיט היא החברה שלכם. החברה מבצעת איתור, מיפוי וסקירה של צנרות וכבלים תת קרקעיים באזורים עירוניים ושאר תשתיות שיכולות להינזק בשל עבודות חפירה של יוזמות הבניה שלכם. קחו בחשבון שאם לא מבצעים את האיתור והמיפוי בזמן, עלולים לאבד זמן יקר כאשר נתקלים בהם וחלילה אם פוגעים בהם אתם בבעיה חמורה. עליכם מוטלת החובה לבצע את הבדיקה בצורה מקצועית ואחראית. טרנסמיט כאן בשבילכם.

      מאתרים בשבילכם את התשתיות בזמן

      מתכננים לבנות לגובה? אל תשכחו לחפש בנמוך. חברת טרנסמיט מבצעת כבר יותר משני עשורים בדיקות ומציאה של תשתיות תת קרקעיות, יחד עם עוד שירותים רבים לחברות הנדסיות וארגונים גדולים: גילוי דלף מים תת קרקעי, השלמת סקרי פחת מים עירוניים, ניהול פרויקטים המערבים איתור של תשתיות וכן פיקוח על העבודה ועוד.

      איך מבצעים איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות ברמה טובה?

      כל יזם המתכנן פרויקט בניה באזורים עירוניים או בקרבתם חייב להבין שיתכן כי קיימות תשתיות תת קרקעיות שנמצאות במתחם העבודה שלו, והן לא עלו על שולחן התכנונים במשרד של המהנדסים קודם לכן. לא תמיד יש תיאום בין הרשויות המקומיות לבין יזמי ומנהלי בניה, ולכן אתם צריכים להסתמך על חברה חיצונית שתעשה לכם את הבירור. כיום, בזכות מכשור מתקדם וטכנולוגיה העושה שימוש בסריקה אלקטרומגנטית אפשר בקלות למצוא האם קיימות תשתיות תת קרקעיות ואפילו לסווגן לפי סוג, מיקום ועומק.

      • בהתחלה יש לגדר ולתחום את כל האזורים בהם מתכוננים לחפור, לקדוח ולעבוד ברמה של חפירה תת קרקעית.
      • המשדרים שלנו בעלי טווח עומק ועובדות על תדרים מיוחדים המאתרים קיום של מתכות המהוות סימן להמצאות צנרות מים, ביוב, חשמל ועוד.
      • כל תשתית שמוצאים מסומנת גם הטווח שלה, העומק ועוד מדדים שנותנים תמונת מצב מלאה.
      • בסוף תהליך איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות, אתם מקבלים פירוט מלא המציג בפניכם את כל התשתיות שנמצאו, עומקם, גודלם וסיווגם לפי שימוש.

      מיפוי תשתיות תת קרקעיות

      ביצוע של מיפוי תשתיות תת קרקעיות זה בבחינת חובה טרם ביצוע של יוזמת בניה או פרויקט ברמה עירונית הנעשים במרחבים הציבוריים. תהליך המיפוי כולל בין היתר זיהוי ואיתור תשתיות תת קרקעיות אשר עלולות להינזק ולהיפגם כתוצאה מקדיחה וחפירה במסגרת פרויקט הבניה מבלי מתכוון. ממפים את שטח העבודה על מנת לאתר ולסמן כל מקום בו מוצאים צנרות וכבלים מסך כלל התשתיות השונות כמו חשמל, מים וקווי ביוב שעוברות ברחבי העיר. דרך חברת טרנסמיט אפשר להזמין שירות איתור ומיפוי תשתיות מתחת לפני השטח בצורה מקצועית ומספקת.

      מונעים את הפגיעה הבאה של התשתיות

      אם אתם מתכננים פרויקט בניה במסגרת עירונית, אסור לכם להתחיל לעבוד לפני שאתם דואגים לטפל בנושא זה של איתור וסריקה של המצאות תשתיות תת קרקעיות. חברת טרנסמיט עומדת כאן לשירותכם. יש לנו ותק וניסיון מוכח בתחום זה. אנו כבר סיפקנו שירות איכותי ומקצועי לעשרות חברות הנדסיות תפעוליות, יזמי וקבלני בניה בקנה מידה עירוני וכן חברות גדולות שונות.

      למה לעשות מיפוי תשתיות תת קרקעיות

      • שימוש במגלה כיוון מקום, המסוגל לחדור דרך הקרקע אפשר לאתר תשתיות שלא מכילות רכיבים מתכתיים. המכשירים שלנו שולחים אותות אלקטרומגנטיים ובעזרת האות החוזר מנתחים את הממצאים לשם בניית מיצג ויזואלי של מיפוי התשתיות שאינן מוליכות.
      • חשיפת תשתיות בעזרת מערכת שאיבת עפר – הליך זה נעשה באמצעות מכשירים הנדסיים המאפשרים לשאוב עפר על גבי תשתיות שאותרו בשלב המוקדם באופן אלקטרוני לגבי תשתיות מוכרות בקירוב בתחום מיקומן. מערכת זו נותנת לנו להגיע ברמה ממשית לתשתית ללא שום סיכון פוטנציאלי. כמו כן יהיה ניתן למדוד אותה, את הקוטר ומיקומה המדויק. כל זה מעניק למנהלי הפרויקט תמונת מצב עדכנית להמשך העבודה.
      • איתור של זליגה מתוך כבל חשמלי – יש לנו הכלים שמאתרים את נקודת הכשל – קו פגום או חיבור רופף למשל. נקודות פגומות אלו יוצרות זליגה של חשמל אל האדמה ויש צורך בטיפול מקומי הכרחי.
      • אנו מסמנים את כל המקומות הרגישים שמצאנו במסגרת מיפוי תשתיות תת קרקעיות ונותנים לבעלי הפרויקט דו"ח מלא ומפורט לגבי המיקום והעומק של כל אחת מהן.

      איתור ומיפוי תשתיות

      כשרוצים להתחיל בפרויקט בניה או ביצוע של עבודות עירוניות שונות במרחב הציבורי, חשוב לעשות איתור ומיפוי תשתיות לפני שמתחילים. זהו תהליך חיוני שבו מוודאים שאין שום תשתיות מים, גז, חשמל או כל תשתית אחרת מתחת לפני השטח העלולה להיפגע במסגרת הפרויקט של הבניה. חברת טרנסמיט עומדת לשירותן של חברות בנייה רבות ומספקת שירות לאיתור ומיפוי של תשתיות שונות במסגרת עירונית בטרם כל ביצוע העבודות. מבין לקוחותינו חברות הנדסה, חברות לניהול פרויקטים של בניה ועוד.

      אלופים באיתור תשתיות תת קרקעיות

      חברת טרנסמיט כבר עושה את זה שנים רבות, מעל עשרים שנה ליתר דיוק – היא מבצעת איתור ומיפוי תשתיות ללקוחות גדולים וקטנים כאחד. זוהי אחת החברות המצליחות ביותר בתחום זה הדורש דיוק רב, מקצועיות רבה ומלאי תקין של מכשור מתקדם. אין זה פלא שהחברות המצליחות בשוק בוחרות בטרנסמיט לביצוע תהליכי איתור ובדיקה של פרויקטים. אנו אמונים על שירות מקצועי, מהיר, יסודי ומשתלם.

      מה נעשה במסגרת איתור ומיפוי תשתיות?

      ראשית יש לערוך סיור ולתחם את כל האזורים בהם חברת הבניה מתכוונת לפעול. אחרי כן מאתרים ומסמנים את הכבלים והצינורות של התשתיות השונות מתחת לפני השטח וזאת באמצעות מכשירים הפולטים קרינה אלקטרומגנטית. כל תשתית שמוצאים מסומנת ומסווגת לפי קוטר, גודל, עומק ועוד פרמטרים חשובים שונים.

      • רשימת התשתיות יחסית גדולה, וכל אחת מהן מאופיינת בסימנים שונים. ניתן לאתר תשתיות על פי צורת מבנה, תכולה, קוטר של צינור, עומק והאות המתקבלת במכשיר חזרה.
      • התשתיות שהמכשירים שלנו יכולים למצוא הן בין היתר תשתיות חשמל, גז, חומרים כימיים, מים, ביוב, תקשורת ועוד.
      • על חברה הבניה חלה האחריות לבדוק את המתחם שבחזקתה לפני שהיא מתחילה בפרויקט. פרויקט שמוציאים לפועל במסגרת עירונית ולא מבצעים בדיקה לפני הרי זה בגדר פשיעה שגובה מחיר כבד למנהלי הפרויקט ולציבור כולו, במקרה של פגיעה בתשתית.
      • המכשירים שולחים אותות אלקטרומגנטיים ולאחר זמן קצר חוזר אות חדש המצביע על קיומה של תשתית. כל זאת ללא הריסה של הקרקע או חפירה לעומק.
      • החברה דואגת בסוף התהליך להמציא פירוט לגבי כל הממצאים שנמצאו במסגרת הבדיקה.
      קידום אתים באינטרנט