השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איתור נזילות בצנרת ראשית

    איתור נזילות בצנרת ראשית

    גילוי דלף מים תת-קרקעי וסקרי פחת עירוניים:

    המחסור במים ומחירי המים הגבוהים מקנים חשיבות לגילוי הנזילות התת קרקעיות הסמויות אשר לא ניתן לראותן בעין.

    שלבי העבודה לצורך איתור נזילות בצנרת ראשית וצמצום אובדן מים:

    • בדיקות אלקטרואקוסטיות לצנרת המים מבוססות על שמע.
    • זיהוי האזורים החשודים לדלף מים.
    • הנחת סנסורים רגישים וביצוע קורלציה ממוחשבת.
    • זיהוי מוקדי הנזילות, סימון מדויק בשטח והצגתן לקבלן החפירות/מזמין העבודה.
    • הפקת דו"ח בדיקה עם מסקנות לחשבונות המים הגבוהים/לאיבוד המים והמלצות לשיפור הבעיה.

    שירותים נוספים

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות גילוי נזילות מים תת קרקעיות

      איתור נזילות בצנרת תת קרקעית

      צריכים שירות גילוי נזילות מים בתחום בניה עירוני? הרבה מאוד פרויקטים של בניה נשענים על קיומה של תשתית יציבה וטובה לבניה, ואם חלילה מגלים נזילה ודליפה תת קרקעיים כל הפרויקט עומד בסכנת קריסה. רק חברה המאתרת ומגלה בזמן נזילות מים יכולה להבטיח לכם שהפרויקט יעמוד בלוחות הזמנים הקפדניים ובכך לחסוך הפסדים גדולים. חברת טרנסמיט מעניקה ללקוחותיה שקט נפשי בכל הנוגע לאיתור וטיפול בנזילות ודליפות מים ברמה תת קרקעיות וזאת על ידי שירות מהיר, אחראי ומקצועי.

      גילוי נזילות

      רק חברת איתור ומיפוי תשתיות וגילוי של דליפות מים וכן גילוי נזילות מים כמו טרנסמיט יכולה להבטיח לכם המשך בניה לפרויקט שלכם מבלי לשבור את הראש ולהצטער על ההפסדים הרבים. הצטרפו עוד היום אל מאות חברות גדולות ומצליחות שבחרו בנו לפיקוח הפרויקט שלהם בתחום איתורי הדליפה.

      גילוי נזילות מים – מה שחשוב לדעת לפני

      • איתור תשתיות זה הליך חיוני וחשוב ביותר עוד בזמן התכנון הראשוני של הפרויקט. הוא חשוב מאוד גם ליזמי ומנהלי הפרויקט וגם כמובן עבור בעלי המקצוע העובדים באתר, אבל לא רק – גם אנשים הגרים בסמוך לאזור הבניה יש אינטרס לשמור על הליך עבודה תקין ללא שום דליפה באזור התת קרקעי.
      • במסגרת איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות בה מאתרים צנרות סמויות אשר אינן גלויות לעין, ניתן לעלות על דליפה או נזילה שיכולה לסכן את המשך הפרויקט.
      • חשוב לבצע בדיקה המערבת שימוש במכשירים אלקטרו אקוסטיים עבור צנרת מים, וזה מבוסס על מערכת תדרי שמע מיוחדים. כך אנו מאתרים את מוקדי הדליפה המסוכנת ללא צורך בהריסה או חפירה לעומק.
      • ניתן בקלות רבה באמצעות מכשור מתקדם טכנולוגי, לזהות אזורים בהם עולה החשד לקיומם של דלפי מים.
      • מתבצעת קורלציה דיגיטלית במכשירים של חברת טרנסמיט. אנו עושים שימוש בסנסורים ייעודיים ורגישים במיוחד שיעשו את העבודה לאיתור הדליפה.
      • במסגרת העבודה אנו מזהים מוקדי נזילות ומסמנים את מיקומן המדויק באזור. בסיום התהליך של העבודה שלנו אנו מציגים את התוצאות ללקוח שלנו בעל האחריות לגבי פיקוד הפרויקט.
      • הדו"ח שיזם הבניה או מנהל העבודה מקבלים כוללים מסקנות מעשיות הכוללות גם חשבונות של הוצאות על מים וכן דרכי טיפול מומלצים.

      איתור נזילה בצנרת

      יש לכם בעיות דליפה? זקוקים לשירות איתור נזילה בצנרת? ייתכן ואתם נמצאים בבעיה חמורה ואתם אפילו לא מודעים עד כמה. בעיות של נזילות בצנרת יכולות לקרות גם במסגרת בית פרטי וגם בפרויקטים של בניה ציבורית או מסחרית. בכל מקרה דליפת המים עלולה לשבש את תהליך הפרויקט או המבנה הקיים ולהגיע להפסדים גדולים של עשרות אלפי שקלים. אם אתם רוצים למנוע את הנזק וההפסד הבא, אתם צריכים לחשוב בצורה חכמה ולהזמין את חברת "טרנסמיט" שיעלו על מוקד הנזילה בצורה מקצועית, אחראית ומהירה.

      גילוי נזילות בצנרת

      אם אתם בעלים של פרויקט או מיזם בניה בסדר גודל עירוני, חשוב שתבצעו בדיקה לאיתור דליפות ונזילה. איתור נזילה בצנרת הינו הליך חשוב ביותר שיסדר לכם הרבה פינות ויחסוך מכם כאבי ראש מיותרים. חברת טרנסמיט נותנת שירות לעסקים וחברות בתחומי הבניה השונים כבר מעל שני עשורים וכן לתאגידי מים עירוניים, והיא תשמח לסייע לכם ולפקח על הפרויקט בנושא דליפה ונזילה. צרו קשר בהקדם ולא תתחרטו.  

      דברים שחשוב לדעת על איתור נזילה בצנרת

      • מים הם מקור החיים, אך הם עלולים להוות בעיה רצינית כאשר מניחים את אבני היסוד במסגרות של פרויקטים בבניה. אם המהנדסים לא לוקחים בחשבון הימצאות של גורמי סיכון אלו הם עלולים לשאת באחריות של נזקים גדולים בהמשך.
      • לחות שנשארת סמוך למקור הרטיבות או הנזילה מתחת לפני השטח, גורמים לנזק מצטבר לפלטות ורכיבי היציקה השונים. כמו כן, זה גורם לנזקי מבנה, נזקים לקירות, תקרות וכמובן לשאר התכולה של הבניין.
      • נוכחות רטיבות בתוך מבנה עלולה לגרום לקילופים בצבע, נפילה של טייח וסיד, זיהום אוויר כתוצאה של התפתחות טחב, עובש ופטריות, והכי מסוכן – היחלשות של יסודות הבניין. אי טיפול מוקדם במוקד הנזילה עלול לא רק לגרום לנזקים ברכוש אלא נזקים בגוף ובנפש!
      • אחת מתכונות הדליפה בצנרת הינה היכולת להתפשט לעוד אזורים אחרים סמוכים. חשוב לטפל בצורה מהירה וממוקדת.
      • אחרי הטיפול שלנו, אנו ממציאים ללקוח דו"ח עם ממצאים מפורטים הכוללים את אחוזי הלחות הקיימים על פי חלוקה של המבנה לאזורים. הדוח קביל ע"י גופים רשמיים לענייני משפט וביטוח.

      בדיקת נזילות מים

      אם אתם צריכים לבצע בדיקת נזילות מים בתחום הבניה העירונית וברשת חלוקת המים לצרכנים, המאמר הזה בשבילכם. יש הרבה פרויקטים ויוזמות בניה שלא מודעים לבעיה החמורה של נזילות מים העלולות להתרחש להם מתחת לאף ולהרוס מאמצים רבים בנוגע לבניה של הפרויקט שלהם. כל פרויקט הנדסי של בניין נשען על קיום תשתית יציבה וחזקה, ואם מגלים קיום של נזילה או דליפה תת קרקעית אז הפרויקט בסכנה. רק חברה מקצועית ומנוסה כמו חברת "טרנסמיט" תבטיח לכם כבעלי פרויקט בניה שהדליפה תאותר וזאת על ידי מכשור מתקדם שאינו עושה שימוש בחפירה או הריסת הקרקע.

      גילוי נזילת מים

      אסור לכם להקל ראש בעניין. כאשר מדובר בפרויקט בניה של מאות רבות של שקלים, סכנה של דליפה קטנה עלולה לסכן את כל הפרויקט שלכם. רק חברה מנוסה וותיקה כמו טרנסמיט, העושה שימוש בכלים ואמצעים מהמתקדמים בתחום איתור התשתיות ודליפות המים, יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי והמשך פרויקט עד הגמר שלו. צרו קשר עוד היום ולא תתחרטו. בדיקת נזילות מים זו המומחיות שלנו.

      בדיקת נזילות מים – דברים שחשוב לדעת לפני

      • כל התחלה של בניה, לצד איתור תשתיות תת קרקעיות, חובה שיהיה גם הליך לזיהוי דליפה ונזילה תת קרקעית. זהו תהליך חשוב וחיוני עוד בעת הסקיצה הראשונה של הבניה.
      • כאשר מבצעים איתור ומיפוי של תשתיות קיימות, אנחנו מאתרים קווי מים, ביוב וחשמל סמויים שחפירה לא אחראית עלולה להסב להם נזק עירוני וכן נזק לפרויקט כתוצאה מדליפה לא מתוכננת.
      • הבדיקה מבוצעת באזור על ידי שימוש באמצעים מתקדמים אלקטרו-אקוסטיים בכדי לאתר צנרות מים. משודר אות על גבי תדר שמע. האות חוזר אם קיימת דליפה פוטנציאלית.
      • איתור מוקד הדליפה אינו מסכן את הפרויקט ולא דורש חפירה או הוצאה נוספת.
      • מתנהלת קורלציה מתקדמת בתוך המכשירים שלנו. בזכות הפעולה של הסנסורים המיוחדים והרגישים לרעשים, האיתור יבוצע בצורה איכותית ומדויקת.
      • האיתור ייתן תמונת מצב מלאה ויסודית לגבי גודל הדליפה של המים, קיום של נזילה ומסלולה, עומקה והנזק שהיא עלולה להסב.
      • בסוף העבודה שלנו יקבלו הלקוחות שלנו סיכום של כל הממצאים, המסקנות וההשלכות.

      איתור נזילות תת קרקעיות

      איתור נזילות תת קרקעיות נעשה במקרים אשר רואים זרימת מים באזור מסוים ולא יודעים מה מקור הנזילה, וכאשר מד מים כללי מסתובב ומצביע על דליפת מים תת קרקעית אשר אינה נראית לעין, ובמסגרת פרויקטים של בניה או התחלה של שיפוץ נרחב במרחב הפרטי או הציבורי. כאשר בונים בניין או כל מיזם בניה שלא יהיה, וקיימת בעיה של נזילה תת קרקעית, זה עלול להסב נזק רציני לכל הפרויקט כולו. פגיעה בקווי המים, אם חלילה סילון מים פורץ בלחץ גבוה הוא עלול להעיף אבנים וחומרי אדמה לאוויר, או ברמה תת קרקעית להסב נזק ליסודות. אם יש דליפה מצינורות מים בתשתיות עירוניות, עלולה להיווצר סחיפת חול שעלולה לגרום פגיעה בשאר התשתיות התת קרקעיות בסמוך. חברת טרנסמיט, חברה לביצוע פיקוח בשלב החפירות, איתור תשתיות תת קרקעיות ואיתור נזילות תת קרקעיות, תשמח לעמוד לשירותכם.

      איתור נזילות בצנרת מים בהקדם האפשרי

      שום פרויקט בניה לא מתחיל לצאת לפועל לפני אישור מחברת טרנסמיט, חברה שפועלת בשטח האיתור והמיפוי של תשתיות תת קרקעיות כבר למעלה מעשרים שנה. אנחנו מבצעים איתור נזילות תת קרקעיות עבור חברות עירוניות ומסחריות שפועלות במרחב העירוני. פנו אלינו וגם אתם תהיו בטוחים כי הפרויקט שלכם מוגן ובטוח מבעיות של נזילה.

      איתור נזילות תת קרקעיות – מה עוד חשוב לדעת

      • קווי מים וביוב הממוקמים בלחץ הידראולי תת קרקעי עם קווי סניקה מרוכזים, עלולים ליצור פגיעה בקווים נוספים סמוכים. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהרס של קווי המים הפרטיים והציבוריים בקרבת מקום.
      • כיוון שזרימת השפכים בקווי ביוב מתרחשת אודות לכוח המשיכה – גרביטציה, קיים פוטנציאל סכנה של מזהמים לסביבה הקרובה. זה יוצר מפגע לא רק לבניין העתיד להבנות אלא גם זיהום סביבתי אקולוגי חמור ואף פגיעה בבריאות בני אדם בסביבה.
      • כיוון שתשתיות המים התת קרקעיות קיימות בצורה נרחבת בכל רחבי המרחב העירוני, קיימת הנחה שעלולה להיווצר פגיעה בתשתיות מים בכל פרויקט בניה אפשרי. החפירה חייבת להיעשות בצורה זהירה וקפדנית. מכשירי העבודה המאסיביים עלולים לגרום תאונה ופגיעה בלתי מכוונת ובאופן מרושל בתשתיות אם לא ממפים נכון את האזור ומזהים את התשתיות התת קרקעיות במקומות הנכונים.
      • חברת טרנסמיט אחראית לבצע בדיקה מקיפה הכוללת שימוש במכשירים אלקטרו-אקוסטיים השולחים תדר וממפים את האזורים בהם מופיעה דליפה או נזילה. חשוב לציין כי לא הכרחי לבצע חפירה על מנת לאתר את מוקד הנזילה.
      קידום אתים באינטרנט